mansbloggen.webblogg.se

Hur fan tänker ni?

Kategori: Allmänt

Pleasure...no no....I don't think so.
 
Vi kallar honom för lillkuken eftersom hans u know var under medel, man glömmer inte en liten så lätt ska jag säga er.
Men hur som helst, Lillkuken bestämde sig för att försöka göra det mysigt för mig.
Han försökte med ett finger, men ärligt talat var det inte skönt, och han gjorde bara på ett väldigt konstigt sätt.
Tänk er en trasig elvisp, den är överallt men failar på alla nivåer.
So sad.
Så jag började skratta och han slutade.
 
Tur för oss båda?
 
 
En annan kille, låt oss kalla honom för Ölmagen, ville att jag skulle ha det bra i sängen en gång när jag hade mens. Han failade totalt.
Men jag ville vara snäll så jag låtsades att jag gillade det.
 
 
Så kan det gå pojkar! Men kom ihåg en sak: ni är inte duktiga! Antingen så gör det ont eller så är det bara obehagligt. För guds skull, läs lite på internet om hur man ska hantera en framstjärt för annars kommer ni aldrig komma på det!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: