mansbloggen.webblogg.se

arg på killar

Kategori: Allmänt

Kan män bara försvinna från mitt liv?
Jag vill inte att ni ska störa mig med era idiotiskt vidriga idéer.
Kunde inte bry mig mer om vad ni alla tycker just nu, för detta är vad JAG tycker. Detta är min egen åsikt.
Ni ska veta en sak, jag är så jädra trött på er alla.
Så ypperligt trött och irriterad.
Det finns inte så mycket mer jag skulle vilja ha sagt, det finns killar som ja, har varit riktigt, jag vet inte ens hur jag ska säga det på ett fint sätt?
Jag tror att det har format min ilska mot den manliga rasen.
På senaste tiden har jag märkt att jag har blivit elakare och elakare mot killar,det är absolut inte mitt fel, jag har blivit sårad en gång och det är mitt naturliga svar på mina sårade känslor.
Att förlåta känns så oerhört osbolet och grått.
Killar är bara ute efter en sak! EN SAK! Så GLÖM INTE DET HÖRRNI, GLÖM INTE DET.
Ge upp sluta leta efter en kille som kommer behandla er bra,för deras jävla motto är att få ha SAMLag med dig och sen sticka.
Jag är bara så HIMLA trött på killar så det är inte sant, jag är så trött på dom att jag bara vill skrika.
Jag har nått den punkten nu, när kommer jag sluta?
Ärligt talat så vill jag inte sluta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: